port
Michaela Lazoríková
Social Media & Content Marketing Manager l Business Owner
folio
vzdelanie
Magisterské štúdium
manažment umenia a kultúry
Rome Business School
divadelný manažment
Vysoká škola múzických umení
Bakalárske štúdium
marketingová komunikácia
Univerzita Komenského
v Bratislave
skills
Primárne sa špecializujem na tvorbu marketingových stratégií a samotnej komunikácie značiek na sociálnych sieťach. Rada sa pozriem aj na váš web alebo e-shop.
Veľa času trávim na prednáškach, konferenciách a webinároch pre podnikateľov, neustále sa snažím zlepšovať svoje schopnosti a know-how prostredníctvom online aj offline kurzov.
+++ Copywriting | +++ Meta Ads |
+++ Ideamaking | + Google Ads |
+++ Social media marketing | +++ Canva |
++ Brand building | + Adobe Photoshop |
2024
bUSINESS owner
kliq.sk
marketing manager
Budamar Logistics, a.s.
2020 - 2023
social media manager
Štúdio L+S
2020 - 2022
skúsenosti
kliq.sk
Brand owner
KLIQ.SK
Zatiaľ najviac skúseností a poznatkov som získala vďaka vlastnému podnikaniu. V decembri 2023 som spustila internetový obchod s alkoholom KLIQ, v ktorom mám na starosti úplne všetko. Vybavujem, balím a odosielam objednávky, odpovedám na požiadavky zákazníkov, nadväzujem kontakt s dodávateľmi, tvorím a napĺňam stratégie predaja, vymýšľam akcie a neustále hľadám možnosti, čo a ako na e-shope vylepšiť.
kliq.sk
Brand owner
KLIQ.SK
Zastrešujem celý marketing, pripravujem výstupy na sociálne siete, píšem články a pod palcom mám aj celý textový obsah webu vrátane tvorby autorských produktových popisov.
Vymýšľanie kreatívnych a vizuálne zaujímavých produktových popisov mám vysoko v rebríčku obľúbených činností vychádzajúcich z povahy mojej práce.
Okrem toho, že zákazníkovi ponúkajú možnosť rýchlo sa zorientovať a navnímať najdôležitejšie atribúty konkrétneho produktu, odlíšia vás od konkurencie a osviežia vzhľad vášho e-shopu.
kliq.sk
Brand owner
KLIQ.SK
Vizuály, ktoré využívam pri komunikácii na sociálnych sieťach som tvorila podľa dizajn manuálu od profesionálneho grafika. Chcela som, aby moja značka pôsobila moderne, na úrovni, ale prístupne.
Sociálne siete nevyužívam len na priamy predaj konkrétnych produktov, svojich zákazníkov sa snažím edukovať v oblasti alkoholických nápojov. Prinášam rôzne informácie o ich výrobe, poznatky z histórie značiek a v neposlednom do komunikácie vkladám samú seba a svoje odporúčania pre budovanie dôvery k mojej značke.
Úpravy na e-shope
tasheeny
tasheeny
Pôvodne sme s klientom Tasheeny spoluprácu nadviazali kvôli tvorbe komunikácie na sociálne siete, spoločne sme sa však nakoniec rozhodli urobiť aj zopár úprav na ich webovej stránke. Pôvodný banner sme vymenili za nový, modernejší a čistejší, pridali sme stránku “O nás” pre zvýšenie dôveryhodnosti novej značky a pre ľahšiu orientáciu aj podstránku s informáciami o doprave a platbe.
Doplnili sme produktové popisy, v ktorých sme skombinovali praktické informácie so zaujímavosťami zo zákulisia jednotlivých kolekcií kozmetických taštičiek.
tasheeny
Komunikácia na sociálnych sieťach
tasheeny
Na sociálnych sieťach som sa opäť vydala cestou minimalizmu a nechala som vyniknúť krásne fotografie produktov s doplnením jednoduchej verzie loga v neutrálnej farbe do pravého dolného rohu.
Statické príspevky sme rozbili krátkymi videami od zákazníkov z bežného života s produktami Tasheeny.
Komunikácia na sociálnych sieťach
renatas
renatas
Klientovi Renatas som podľa poskytnutého dizajn manuálu vytvárala vizuál pre novonovytvorené komunikačné kanály na Facebooku a Instagrame.
Okrem propagácie nehnuteľností a developerských projektov z ponuky realitnej kancelárie sme komunikáciu postavili na odbornejších článkoch, kde sme rozoberali napr. tému investovania do nehnuteľností v zahraničí.
Vizuál pôsobí moderne a minimalisticky, necháva vyniknúť luxusné nehnuteľnosti a interiérové vizualizácie.
Komunikácia na sociálnych sieťach I Rebranding
realityfree
realityfree
S klientom REALITYFREE sme prechádzali rebrandingom z pôvodnej značky RE/MAX Free. Jeho výsledkom bola nielen tvorba nového vizuálu pre sociálne siete, ale aj dizajn vonkajšieho polepu priestorov realitnej kancelárie a billboardov.
Komunikácia značky REALITYFREE je okrem propagácie samotných nehnuteľností z jej ponuky založená na užitočných tipoch pre vlastníkov nehnuteľností, ako aj pre tých, čo sa nehnuteľnosť chystajú kupovať, alebo ju chcú predávať. V rámci komunikácie využíva klient sociálne siete a blog na svojej webovej stránke.
odslova
Organizácia podujatí
od slova
do slova
doslova
Projekt Od slova do slova prostredníctvom rôznych podujatí (prevažne autorských čítaní) prezentuje tvorbu tak autorov zo sveta sociálnych sietí, ako aj etablovaných slovenských spisovateľov.
V tomto projekte sa primárne zaoberám organizáciou a produkciou (výber miesta konania, výber autorov a komunikácia s nimi), som zodpovedná za dramaturgiu programu a tiež oslovujem potenciálnych sponzorov alebo hľadám priestor pre spoluprácu s inými organizáciami. Boli sme napríklad súčasťou jedného z posledných ročníkov filmového festivalu Jeden svet, autori Od slova do slova sa predstavili v rámci projektu Slovenského národného divadla Letné piatky. Spolupracovali sme tiež so spoločnosťou Julius Meinl či s organizáciou Človek v ohrození.
Podcast
#tusom
#tusom
Podcast #tusom dáva hlas mladým slovenským umelcom z prostredia hudby, literatúry, filmu či divadla. Títo umelci tu sú, aj keď ich nevidno na billboardoch a nepočuť v rádiách. Spolu so mnou ho moderuje a tvorí Kamila Šebestová.
Pôvodne vznikol ako záznam rozhovorov s hosťami v neformálnom prostredí podnikov o tom, či sa robiť umenie na Slovensku oplatí, či sa z toho dá vyžiť a ako, prečo to pre nich predstavuje zmysel života a čo ich na ich profesii naopak štve. Od novembra 2023 podcast vychádza na podcastových kanáloch Denníka N.
Produkcia knihy
Jedným z posledných projektov, ktorých som bola súčasťou, je vydanie knižky Upokoj sa. Autormi sú básnik a spisovateľ Šimon Ondruš a ilustrátorka Zita Pisárová. Zastrešovala som produkciu, bola som teda blízko pri vytváraní crowdfundingovej kampane (vďaka ktorej sa získali financie potrebné na vydanie knihy), dohliadala som na dodržiavanie termínov a pomáhala s ďalšími kľúčovými aspektami tohto procesu.
upokoj sa
upokojsa
Považujem sa za kreatívnu bytosť, ktorá má rada výzvy a neustále niečo nové vymýšľa a chce sa niečo nové naučiť.
Vo voľnom čase rada cestujem, čítam knižky (najmä od našich slovenských spisovateľov), navštevujem galérie a divadlá, športujem a varím! Stále hovorím, že ak by mi v živote nič nevyšlo, presťahujem sa na juh Francúzska a vypracujem sa na šéfkuchárku.
kontakt
Michaela Lazoríková
Social Media & Content Marketing Manager l Business Owner
+421 948 284 694
michaela@kola.sk
Kvetná 4D, 900 41 Rovinka